Csak az    saját üzemanyagkereskedő cégén,a Mabanaft Hungary Kft-n keresztül,illetve az forgalmazójától,a GreenChem Hungary Kft-n keresztül vásárolt üzemanyagot értékesítünk,ezzel biztosítva a kiváló minőséget,és megbízhatóságot!

 

A Társaságunk által forgalmazott üzemanyagokban kisebb a bioüzemanyag tartalom,mint 10

 

térfogatszázalék,és a gázolaj zsírsav-metil-észter tartalma megfelel a 30/2011 (VI.28.) NFM rendelet 2.

 

mellékletében szereplő határértéknek.


Aktuális árainkat a bal oldalon találják.

 

 

 

Az AdBlue adalékanyag szállítója a Multicore Kft.Teljesen zárt rendszerben történik a tartályautó töltés,és a lefejtés,ezzel biztosítva a kiváló minőséget,mely az ISO 22241 szabványnak megfelel.


Mi is az AdBlue®?

 Az AdBlue egy készítmény az SCR (szelektív katalitikus redukció) rendszerrel ellátott haszongépjárművek és autóbuszok egyik károsanyag-komponens, a nitrogén-oxidok kibocsátásának csökkentésére.
A dízelmotorok működésük közben a benzinmotoroknál nagyobb mennyiségű kkormot juttatnak a levegőbe, míg a nitrogén-oxid [NOx] kibocsátásuk is jelentős. Ez utóbbi komponens csökkentésére és a 2009-ben életbe lépő Euro-5-ös környezetvédelmi normának való megfelelés jegyében vezették be az AdBlue adalékanyagot.
Jelenleg háromféle jelentősebb technológia áll rendelkezésre a NOx-kibocsátás mérséklésére: EGR (Exhaust Gas Recirculation), LNT/NAC (Lean NOx Trap vagy NOx Adsorber Catalyst) és az ún. urea-SCR, (szelektív redukciós elv=Selective Catalytic Reduction)más néven AdBlue, a mobil emissziócsökkentésre kifejlesztett karbamid-oldat.
Az AdBlue megfelelő hőmérsékleti tartományban, bontatlan csomagolással legfeljebb egy évig tárolható, 32,5% karbamidot tartalmazó, nagy tisztaságú folyadék.
Működési elve
Az SCR technológia lényege, hogy AdBlue vagyis karbamid oldatot fecskendeznek a kipufogógázba mely egy speciális katalizátorba lép be . A rendszernek viszonylag magas hőmérsékletre (min. 250 °C) van szüksége ahhoz, hogy hatékonyan működésbe lépjen és csökkentse a károsanyag-kibocsátást – ezt a városi forgalomban teljesíteni lényegesen nehezebb. Emiatt induláskor a motorvezérlés segítségével a kipufogógáz hőmérsékletét különböző megoldásokkal igyekeznek gyorsan emelni, hogy az minél előbb felfűtse a katalizátort. Az hő hatására felszabadult ammónia reakcióba lép a kipufogógáz nitrogén-oxidjaival, és nitrogénné, valamint vízzéalakítja át azokat.
Az erősen korrodáló hatású – amúgy teljesen veszélytelen – urea (vagyis kardbamid) adalék mínusz 11 °C-on fagy meg. Emiatt az urea-tartályból a katalizátorba vezető csövek duplafalúak, ami lehetővé teszi, hogy a hűtőrendszer felfűtse ezeket a csöveket, illetve magát az urea-tartályt, ha az megfagyott.
Egy külön ellenőrző egység figyeli a rendszert és biztosítja a kémiai folyamat fennmaradását a katalizátorban. A rendszer működéséből menet közben a sofőr semmit nem vesz észre, egyedül az AdBlue adalék mennyiségét mutatja egy kijelző a műszerfalon. Az AdBlue, akárcsak az üzemanyag, minden kúton kapható, a vezetőknek 8-10 ezer kilométerenként ajánlatos a folyadékot pótolni az erre kialakított tartályba.
A Euro emissziócsökkentési normák előírják, hogy az AdBlue folyadék szintjének csökkenése estén a vezetőt figyelmeztetni kell. Az SCR-katalizátor integráns része az OBD-monitor rendszernek (On-Board Diagnostics). Teljes kifogyás esetén a rendszer engedélyezi, hogy eljussunk a következő benzinkútig, azonban a motorteljesítmény részleges elvételével majd a motorindítás blokkolásával biztosítja a normák betartását. Az AdBlue folyadék helyettesítésével (pl vízzel) sem érdemes próbálkozni, mert az emisszió-ellenőrző egység ilyen esetben is letiltja a motor indítását.

A termék biztonsági adatlapja letölthető itt

 

 

Végezetül,egy kisfilm az első magyarországi benzikúrtól,mely a megnyitása óta ugyanazon család tulajdonában van:

 

     


Társoldalaink:


A honlap frissítésének dátuma: 2017.szeptember 22.

Készült operációs rendszerrel.

.